Thuisbezorgd | Klantenservice

Thuisbezorgd.nl is een van de grootste en meest bekende platforms voor het bestellen van eten in Nederland. Met een breed scala aan restaurants en winkels biedt Thuisbezorgd.nl een gemakkelijke manier om je favoriete maaltijden thuis te laten bezorgen. De klantenservice van Thuisbezorgd staat klaar om je te helpen met al je vragen en problemen rondom je bestellingen.

Thuisbezorgd bellen

Contact Thuisbezorgd

Log in op je account voor de status van je bestelling, de geschatte bezorgtijd, of als je ergens hulp bij nodig hebt. Je kunt eenvoudig je bestelling volgen door je bestellingsnummer en e-mailadres in te vullen op de website.

Hulp en contact

Thuisbezorgd.nl biedt verschillende manieren om contact op te nemen en hulp te krijgen:

  • Contact thuisbezorgd: Bezoek de contactpagina voor algemene vragen of hulp met cadeaukaarten via Thuisbezorgd contactformulier.
  • Thuisbezorgd bellen: Bedrijven kunnen telefonisch contact opnemen via 053 480 58 60. Voor klachten kunnen bedrijven hetzelfde nummer gebruiken.

Thuisbezorgd nummer

Op de website van Thuisbezorgd.nl kun je door verschillende help-artikelen bladeren om snel antwoorden te vinden op veelvoorkomende vragen:

  • Algemeen: Informatie over beoordelingen, restaurant- en winkellijsten, en hoe je feedback kunt geven.
  • Mijn account: Beheer je accountinstellingen, bescherming van persoonsgegevens, en algemene voorwaarden.
  • Bestellingen: Alles over het plaatsen van een bestelling, de kwaliteit van producten, en hoe je bestellingen kunt volgen.
  • Betalingen: Overzicht van betaalopties, gebruik van vouchers, en Thuisbezorgd Pay.
  • Aanbiedingen en voordelen: Informatie over stempelkaarten, het puntenprogramma, en cadeaukaarten.
  • Ben je een restauranteigenaar? Bezoek de speciale hulppagina voor restauranteigenaren voor vragen en antwoorden.

Speciale functies

  • Thuisbezorgd.nl for business: Een budget voor eten dat vrijwel overal besteed kan worden. Dit programma ondersteunt medewerkers met maaltijden op elk moment van de dag. Meer informatie vind je op Thuisbezorgd.nl for business.

Apps

Download de Thuisbezorgd app voor gemakkelijke toegang tot je account en bestellingen:

Cadeaubonnen

Geef een Thuisbezorgd cadeaubon cadeau of gebruik er een voor je volgende bestelling. Meer informatie vind je op Thuisbezorgd cadeaubonnen.

Met een uitgebreide klantenservice en handige online tools zorgt Thuisbezorgd.nl ervoor dat je altijd hulp kunt krijgen wanneer je die nodig hebt, zodat je zorgeloos kunt genieten van je maaltijden.

Andere opties om contact op te nemen met Zorg en Zekerheid

Hoofdkantoor Thuisbezorgd

FAQ voor Thuisbezorgd

De klantenservice van Thuisbezorgd is bereiken via het contactformulier op hun website. Voor bedrijvenis het mogelijk om telefonisch contact op te nemen via 053 480 58 60.

Om je bestelling te volgen, log in op je Thuisbezorgd account en ga je naar de optie ‘Vind mijn bestelling’.

Als je een klacht hebt, kun je naar het contactformulier op de website.

Beheer je accountinstellingen en persoonsgegevens via je ‘Mijn Thuisbezorgd account’.

Bezoek Thuisbezorgd.nl for business voor meer informatie en om je aan te melden.

Als je een kortingscode hebt, kun je deze invoeren bij het afrekenen om de korting toe te passen op je bestelling.