EasyPark staat bekend om zijn innovatieve oplossingen in de parkeersector, waardoor parkeren voor iedereen toegankelijker en efficiënter wordt. Of u nu particulier parkeert of van de zakelijke diensten gebruikmaakt, EasyPark biedt een reeks handige functies via de EasyPark app, aangevuld met uitstekende klantenservice.
EasyPark klantenservice: Voor alle vragen over de parkeerservices biedt EasyPark meerdere manieren om ondersteuning te krijgen:
EasyPark streeft ernaar om parkeren zo naadloos mogelijk te maken. Met een focus op klanttevredenheid en technologische innovatie, biedt EasyPark diensten die de stress van parkeren verminderen en het gemak verhogen.
Voor direct contact kunt u bellen naar het EasyPark telefoonnummer op 085 065 71 80, of gebruik maken van de Chatbot en LiveChat functies op onze website voor directe ondersteuning.
De EasyPark app is ontworpen om het vinden, reserveren en betalen van parkeerplaatsen zo eenvoudig mogelijk te maken. U kunt de app downloaden en direct beginnen met het gebruik van handige functies, inclusief het bekijken van parkeertarieven en locaties.
De LiveChat service van EasyPark is beschikbaar van maandag tot vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur. Buiten deze tijden kunt u gebruik maken van de altijd beschikbare Chatbot voor assistentie.
Als u een klacht heeft, kunt u deze indienen via e-mail op klantenservice@easypark.net of telefonisch contact opnemen. EasyPark streeft ernaar om alle klachten zorgvuldig en snel te behandelen.
Ned. Nummers